-så kom det lite sommarunderhållning i postlådan härom veckan-

 
Captain America har jag redan sett, o jag gillade den! Riktigt mycket-   Jag hade faktiskt väntat mig nåt ganska töntigt, men det var den inte alls- inte i mitt tycke i alla fall. Jag har ju fallit pladask för Iron man , o  via den fattat att jag borde se Thor, o den va ju- tja-sådääär :-/   Sen såg jag Avengers o den Gillade jag- men hade ju inte en suck om (Jo, okej, lite då) vem Captain America var ,så då "måste" jag ha den filmen också-  Och med tanke på Thor,så hade jag inga höga förväntningar.  Fast,hade jag haft det,kanske jag inte hade tyckt om den så mycket-? Nå- jag ska ge Thor en chans till, jag hade nämligen svårt att få ordentlig koll på handlingen eftersom jag funderade på hur fasen de fick ihop den nordiska mytologin .. För i mitt hu´ve blev det ganska fel - men jag kan ju också ha fel- Månen har ju en mörk sida.. ;-)  (Primeval är föressten en Himla bra brittisk serie - jag har hela serien,Nu- den tredje säsongen har jag haft på bevakning i ett år - o lite till) 
 
Pax/ SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0