-synnerligen grinig

är jag- irriterad på Allt. Nästan-  Bara så de känsliga kan sluta läsa nu.  Jag fattar inte hur alla kan va´ så jäkla korkade o  bara jag vara så in i flängbänken superilligent-   Men jag får väl skylla mig själv när jag läser tidningar . 
Men jag var arg före dess också, på allt vädergnäll, på sjuka människor som envisas med att stå på sjukan o hosta o ta med sig halva släkten o breda ut sig o sina snornäsor över hela korridorerna  o pissa på sitsen  inne på toaletterna - äckel.   Jag vill ha en snor,host o pissfri korridor in till min läkare.   Och jag vill ha en läkare som säger att det inte finns några fel på mig alls o alla sjukdomar jag haft mirakulöst har försvunnit o att jag är Botad! Halleluja, ta din säng o gå- o kasta den på alla snorhoppor utanför !     
 
Ja, jag har ont i skallen, o ja jag har ont i axelfilén, o ja min förbannade ischiasnerv har klämt in sig i rövbenet så jag  blir Ga-len !   Hade ingen vettig middag att fixa till så det blev pannkakor, alltid nåt sa fan när mjölken började surna. Det stinker stekos överallt här- Urs.  Och jag är redan hungrig igen.  Jag är alltid hungrig, eller så mår jag illa- Jag har alltid, alltid, for ever and ever -ONT nån jävla stans o jag är så trött. Trött. Trött, hungrig, illamående, ond o svettig. Ska de´va´så? Va ?    
 
Bara för det ska jag shoppa lite , idag kom mitt efterlängtade bokpaket så nu måste jag ha nåt nytt att se fram emot- som jag glömmer så fort jag öppnat. 
halleluja-  
 
//SoP 
Tofflan
2013-03-23 @ 11:49:46
URL: http://tofflan.wordpress.com

Kram!!!!

SoP
2013-03-25 @ 00:58:10

Tack för den ! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0