f*ck diabetes

-f*uck insulin- SJU jävla kilo - på fem månader. Sju. Varav tre den sista månaden.Inte konstigt att jag har ont i knäet o tycker jag ser underlig ut på foton. Har börjat få lite svårt att sitta ordentligt också- magen känns obekväm :-(   Jag brukar gå ner ett till två kilo om året. Nu har jag gått upp sju kilo sen augusti.  När jag sa till sköterskan att jag gått upp fyra kilo ( i november) så säger hon Oh det är insulinet, Ut o spring med dig- Idiot. Hon VET att jag inte går ut bara sådär. Och springa? Skämta aprillo.  Hon Sa att jag inte skulle gå upp av den här sortens insulin när jag började med det- fast jag bad om en annan sort. Jag har Mycket Ordentligt oTydligt sagt att jag Vill Inte Bli Tjock Igen-
I Stort sett Hela mitt klädförråd är utbytt mot mindre storlekar o Äntligen går jag inte runt i för stora kläder längre
( så ofta )   Det var Dyrt att byta ut allting- t.o.m skor -   fanihelvetesjävlaskiiiiit.  
 
Just det- //SoP 
Tofflan
2014-01-01 @ 15:40:36
URL: http://tofflan.wordpress.com

Nej fy f***n för att springa! Usch, så trist! :-(

God fortsättning på det nya året - hoppas att vågen pekar neråt. Min gör det inte efter allt ätande och stillasittande den gångna storhelgerna... :-(

Svar: Ja det är ju ingen hit ens om man är frisk :-(
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0