Vanans makt-

När jag tvättade händerna i badrummet så tittade jag upp i spegeln- Men? hur ser jag ut-- Sen såg jag att jag hade mascara på .   Lite senare frågade jag Sambon- Blev luggen bra tycker du? Va? Har du inte sett att jag klippte lugg igår? ? Näe...  Jag hänger upp förklädet där jag tog ned krokarna för ett par veckor sen.  Jag lägger mina öronproppar där asken stod för en vecka sen.  Och jag letar mig nästan förtvivlad- näe de är ett starkt ord, men- letar väldigt mycket- efter min mobiltelefon flera ggr om dagen-  Den är Vit. Igår sa jag till Sambon, f`n ,jag blir Gaalen, vi får måla om möblerna så jag ser var jag lägger den !  Jag Kanske skulle skaffa bättre glas i mina glasögon? Fast dem lägger jag ju av mig "överallt" också.  Det är ju det med färger- jobbigast är de att hitta då de ligger på någon av mina Grå bokhyllor.   Men mobilen, jag har inte haft en vit sen jag hade min , ja, vad hette den ? Jo, 3510 -Nokia. Den var min 4e mobiltelefon. Och jag har den kvar- ibland tittar jag på den o tänker att  den gillade jag  verkligen, men tekniken sprang ifrån den. :-(
//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0