vissa värkdagar-

får jag överge mina jeans, o ta på mig mina Stora jeans - för stora jeans, för det gör ontsomfan med mina vanliga . Nu vill jag ha några alternativ till hängröv o nedhas, o har köpt två par "tantjeans"- gummibandsjeans - eller- stretchbyxor med gummibandsmidja helt enkelt.   Ett par "jeansfärgade" o ett par knallröda. De Känns ju mer byxiga än tights-( jag pallar inte såna hur gärna jag än Vill- känns som att gå runt med en bar strumpbyxända- *urs* )  men de har inga fickor- och- de verkar ha gubbmidja. Dvs, man kan dra byxlinningen nästan upp till under bysten! Varför ?  Det ser rent för jevvligt ut- och eftersom mina kalsingar har sin linning vid naveln på mig så blir det bula-bula- Himla tur att jag för det allra mesta har tröjor som går över minst halva ändan!  Men, Varför  är de sydda så? Jag borde enligt de byxorna ha runt 30cm längre överkropp.
Nå,de blir kvar i garderobbetiroben- nödbrallor är alltid bra att ha för en värktant.
//SoP
Tofflan
2012-01-27 @ 09:47:15
URL: http://tofflan.wordpress.com

Själv är jag så tjock att alla byxor måste sitta UNDER magen! Men jag håller med, det finns inget fulare än brallor som går upp till armhålorna...



Hoppas värken släpper snart!!!



Liten kram till dig!

SoP
2012-01-28 @ 15:51:18

Tofflan:ja med tanke på magars omfång så Älskar jag de Lågt skurna jeansen!

Malle o lilla R
2012-01-28 @ 20:32:48

Ja man får ha såna kläder, känner igen det där när kroppen värker, jag kan få så där ont att det känns som om huden svider och allt som sitter på huden gör ont. Då är joggisar bra ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0