Min blomsterkatt-

får även pryda bloggen-    
Asthra funderar över vad jag pysslar med ovanför Krysantemumen jag köpte förra veckan.   Ja, jag köpte den o två mindre Fredskallor till. Plötsligt har jag blivit kär i de vita o vackert blankgröna växterna igen.Är många år sen jag hade en sådan.  Nu har jag tre. Och en krysantemum vete 17 om jag har haft nån gång alls? Jag o Blommande växter brukar inte ha ett så gott förhållande .  De Skrääpar!
Mot tv´n- jag alltså.
//SoP
Tofflan
2012-02-26 @ 13:47:16
URL: http://tofflan.wordpress.com

Vilket fint fönster! :D Prydnadskatten är finast!

SoP
2012-02-27 @ 23:07:03

Tofflan:den kattan gör sig ovanligt bra på bild,jag tror det beror på hennes teckning. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0