Läkarkoll

Resultat: godkänd!   Jag som var så rent ut sagt skiträdd att alla mina värden skulle ha barkat åt falkenlands- Och "lätta diabetesförändringar" på ögonen var inget jag skulle oroa mig över sa han. Hade det varit ngt att oroa sig över hade jag fått tid igen direkt, inte om ett år.   Men det var läskigt i alla fall. Vi har lite ögonproblem i generna från början ju.
Sen får jag fan byta knappar i de här jeansen, röda är  ju livsfarliga - 0_o  Jeddrans vad pengar jag slänger omkring mig.     Men mycket räcker ju länge.  Som mina två  nya kajalpennor t.ex, min favorit som det är typ två cm kvar av,den har jag haft i minst sju-åtta år.
Nu ska  jag , som jag sa till Sambon innan när vi kom hem o han envisades med att gå ned igen om hämta kassar fast  jag  Sa att han skulle Gå Upp o  Sätta Sig o Äta i lugn o ro , så kunde jag hasa prylar uppför trappan en stund,  " jag kan sitta på röven i tre veckor nu, men du måste ju jobba " .
Shit vad Trött jag är.
//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0