0_o ?

Stella tjatar hål i skallen på mig så jag överger Bubble Island o går ut i köket o häller upp en påse kyckling-gotta till henne. Öppnar kylen o tar fram ett paket mjölk, öppnar det o svär lite över idiotförpackningar, häller upp en hel mugg med mjölk,  o  ställer in mjölken i kylen bredvid nyponsoppepaketet. Tar fram grädden o ska precis hälla den i muggen- Va? Mjölk ?     Jag önskar jag hade tid att tänka lite mer .
Pax// SoP
Malle o lilla R
2012-02-23 @ 20:20:33

ja det där med att ha otur när man tänker är taskigt tycker jag, du har säkert så mkt annat viktigt att tänka på att sånt trivialt inte får plats? eller ;) så är det med mig iallafall :))

SoP
2012-02-25 @ 21:28:12

Malle: jag undrar om jag ens tänkte på ngt? kopplade bara ihop nyponsoppan med grädde-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0