-men krångla då-

Tv4play vägrar fungera- Alltså kan jag inte se på tv När Jag Vill ! *morr*  Men, det finns väl värre problem . Min vecka har varit en gnällvecka- mycket värk, dåligt humör, o det inihelvetesjävla Blåsandet gör mig på ett humör i stil med en revirhävdande  babian.  Eller varulvshona- välj själv.  Jag blir trött o irriterad o sover ännu sämre än vanligt. Och soleländet sniker in överallt  o visar hela min värld i sin skitiga dammhöljda verklighet. dauh!  Fult.
Men jag fick min 50%ra-battmatta från jotex härom dan, o den lyste ju upp en hel del :-)  Den är Inte ful . Har haft span på den sen i höstas men jag brukar invänta såna där halvapriseterbjudanden på dyrare grejer jag "vill-ha" .
Nu hoppas jag att katterna missar den vid sina "jag spyr var jag vill-" attacker . Kemtvätt. *hrrrmf*   Iofs spyr inte katterna Så ofta.  Bara för det halkar jag väl i en klutt om en kvart.
Nu ska jag se en deckare på ettan - o visar finger åt 4play.
//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0