-mobilgrejande-

-  har jag pysslat med en bra stund nu- fast först fick jag inte ordning på nånting- tills jag kom på att det satt en sladd i datorn o en annan i mobilen :-/   Så det kan bli när jag kopplar in annat än hjärnan.    Skulle visa en så enkel men vacker dekoration från julbordssöndagen- 
 
 
-är det någon som har en öppen spis över till mig ? ;-)     
 
Och i Övrigt, jag gör precis allt det där jag sa förra december att jag Inte skulle göra- Är för sen med allt,kort,paket, "pyntandet", har julpapper o kartonger överjävlaallt o jag vet inte var allting är, var jag ska sätta upp det eftersom det ser ganska mycket annorlunda ut här sen förra julen,jag letar efter spikar jag brukar hänga grejer på o så finns det inga för vi har tapetserat om, o vi har andra möbler o  vi har möblerna på andra ställen-  Och ingen gran synes än,stjärnorna på himmele-- näe,det har ju regnat en  massa :-P  - och jag vet inte om jag Orkar sätta upp den, trassla med de jävla belysningarna o jag får alltid Så Ont av armar uppåt sträck o nacken bakåt vik - *urk*  Men utan gran kommer jag nog att sakna den väldigt-  Nå, vi får se sa den blinde till den döve. Kanske hittar jag en Liten gran- men jag har inte  varit ute nåt, har mått rent ut sagt för jävligt med migrän o spyvärk osv, osv, den gamla vanliga ontsåinihelveteharangen.   För att uttrycka mig ungdomligt *orka* -  
 
Idag skrevs dock de sista korten,de sista skicke-paketen slogs in o frankerades, o sen kommer säkert ( ? ) Julen, antingen jag har en gran eller inte .  
 
 
Ser de Julen tro ?  
 
//SoP   *fotade sitt sovrumsfönster från balkongsidan*  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0