ett nytt husdjur

- har min dator fått, en ny mus .  En lite snabbare rackare, inte så trög. Tror mina senaste Tre möss har varit floppar-  :-(   Så går det när jag  alltid tar den billigaste. Med det Inte sagt att billigast alltid är sämst. På  den förra ramlade den förbannade batteriluckan av hela tiden, den före dess vete 17 Vad som var fel men den kletade fast på bord o musmatta stup i ett fast jag Aldrig hittade ngt under som kunde förklara det hela?  Och den jag nu lagt ned som "reserv" i lådan var så förbenat trög så jag fick ont i både fingrar o själ av att klicka med den. Den reagerade långsamt också, o nu med en ny så märker jag att det var Inte datorns fel, som jag ett tag misstänkte.   Igår på elgiganten kollade jag på en dator,fanns små burkar till ganska hyfsat pris, bra att veta vad som finns . Men, det blev  bara nya möss inköpta. Ja, lilldatorn måste ju få en också-    Egentligen skulle jag ha kollat på stekpannor på Önska sen, men - de fanns ju på e-g också, så jag köpte dem där. Sambon sa att den stora jag köpte var nästan hundralappen lägre pris på där, än när han kollade på dem i julas  ( jag önskade mig en sån då)  . Så nu Ska jag kasta de gamla värdelösa stekpannorna o Inte spara dem ifallatt .. ifall att vaddå ?     Som förr när jag hade garderobsrensningar- "jag kan ha den till jobbet" - till slut hade jag ju bara jobbarkläder .  Iofs bröt jag skaftet av en stekpanna förra året o har den som fat under en stor blomkruka ! Ifallatt.  
 
Nu ska jag se på Efterlyst - // SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0