50plussare

- behöver ju något för sin torra, grå o skrynkliga hy- Så jag köpte en ansiktsserum för 50 + från dermoshop- lite snål som jag är tyckte jag att Boots No 7 var lite för dyrt för mig just nu-    Så, på med serum, en gång per dag istället för rekommenderade två ggr.  Tre dar i rad- eller kvällar då, tog jag på mitt föryngringsserum- o se på fan, rena rama tonåringen igen ! :-) Fem finnar !  Två i pannan o tre vid sidan av munnen.   Den får bli handkräm istället-
//SoP  15plussare?
Syster
2012-04-30 @ 20:07:47

Fy, typiskt oss - liknande hände mig.... :O(

Tofflan
2012-04-30 @ 21:41:21
URL: http://tofflan.wordpress.com

Ha ha, tack för varningen!

/Tofflan 50+

SoP
2012-05-01 @ 00:35:32

C:jag har för det mesta tålt all "fejakräm" utom parfymerad de senaste åren men-

T: Ja,den var väl lite väl föryngrande ;-/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0