Igår

lämnade  Sambon in bilen på morgonen för att sätta på en vinge ovanför bakluckan ( ska tydligen skydda en kombibaklucka från att bli dålig så fort ) -  Nu råkade det hela gå alldeles åt fanders så ingen bilhämtning blev av. Sambon var i köket o vi hade precis pratat om vilken sabla otur osv - jag kopplade på Asthra kopplet o gick ned för trappan- stannade till på nedersta steget som katterna alltid gör- o jag tittar på vår parkeringsruta o utbrister förvånat- men titta, är inte husse hemma ? Godnatt !
* är det någon som  har ett korttidsminne åt mig ?*
//SoP
Syster
2011-09-25 @ 00:08:18

Tyvärr .... :o(

SoP
2011-09-25 @ 21:24:06

Sys:inte ens ett litet,begagnat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0