fem timmar

med diverse småpauser, tog det att fästa trådarna i den här-
Gjorde den förra veckan-  den rosa jag hade gjort repade jag upp, o började om med Fler färger. Kul att sticka, råtrist att fästa trådar, det var 94 st.
Pax i stormen- som verkar ha lugnat ned sig lite nu. Tack för det,jag mår kass när luften har så bråttom.
//SoP
Anonym
2011-11-29 @ 19:17:09

Oj ja det var trådar det. Måste man "fästa"? Kan man inte typ knyta? Eller det kanske inte håller? Jag kan ju inte sånt därnt....

Malle o lilla R
2011-11-29 @ 19:17:45

det var jag.

SoP
2011-11-30 @ 04:31:23

Malle:Njae,knyta är väl inte grejen-även om det vore bra om det funkade!Jag "kan" inte så väldigt bra heller- Kika in på Ew´s blogg,Där finns det proffsgrejer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0