"trista kvinnor har fläckfria hem"

-Står det på en magnet som jag har på kylen-   Jag Måste vara helt hysteriskt rolig !

Sen tänkte jag ta ett annat citat- ett eget, Back in black -  som jag använt i nåt hårinlägg här för några år sen. Men, jag Är ju inte det. Utan det är en väldigt mörkt grå nyans, snäppet under svart.  Jag har blivit klippt, färgad o ryckt idag :-)
Ganska kort, väldigt mörk, färgade ögonfransar, och, ta-didaaa- för första ggn i mitt liv, fått ögonbrynen plockade. Nog för jag dragit lite i stråna själv några ggr, utan något märkbart resultat förutom rinnande ögon,men- Åh det här var ett Lyft !  Modersgenerna gav mig djupt liggande ögon,med överhäng,  o hänget är ju inget som stramats åt med åren precis. Ärligt talat har det gett mig en mörkare syn på tillvaron. :-(   Nu gjorde inte lite tunnare bryn nåt åt hänget men rent visuellt för andra, o min spegelbild, så är det ett lyft.   Vilket får Mig att känna mig lite mer kalaspinglig.

Annars då-  nja, kollade på Konsum efter en burk Carmex, men inte då - så det blev ett stift av bivax o eukalyptus istället. Jag har en stor passion för läppbalsam. Nyhet eller hur ?   Vi åt middag innan klippet, o drog en repa inne på Elgiganten.  Smådreglade lite över en Nokia N8, men det habegäret dog.  Efter att ha svurit ve o ännu värre över mitt "pektangentbord" på min surfplatta- som är Gigantiskt jämfört med en mobiltelefons,så never Ever en mobil utan ett riktigt tangentbord.

Nu drar jag- mot dvdspelaren o Vampire diaries - Åh vad Bra den Är !  Jag kan Nästan sträcka mig mot Buffyhöjderna lite då o då- men bara nästan.



//SoP
MyyZz
2011-06-01 @ 08:08:25
URL: http://blogg.myyzz.nu

Då är jag mer än hysteriskt rolig jag tar nog död på min omgivning om de skulle komma hem till mig :-D

SoP
2011-06-03 @ 00:48:20
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

MyyZz:Vi borde ha nån typ av varningsskylt va? För säkerhets skull-

Malle o lilla R
2011-06-04 @ 16:54:06

jag är nog lite väl trist, fast jag har blivit roligare. tittar på röran runt mig och nickar gillande :))

SoP
2011-06-05 @ 00:11:08
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:Hinner du vara trist ? ? ;-)

Tatiana
2011-06-09 @ 08:11:33
URL: http://fruhatt.woropress.com/

Plockade ögonbryn is the shit :)

SoP
2011-06-10 @ 23:29:55
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

T:Ja,ett lyft-men nu är jag ju lite hysterisk o måste kolla varje kväll så inte nåt strå smiter ut igen-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0