upptäckarglädje-

Jag upptäckte för några dagar sen ( nätter) att det i digitalboxen finns ett programarkiv- så jag har sett Jamie laga massa mat, två engelska tanter städa som f'n, Och, sju avsnitt av Trinny o Susanna som stylar Sverige-( har bara ett avsnitt kvar nu-)  Nå, i alla fall- UPP MED TUTTARNA Tjejer !! Antingen ni väger 40 eller 140 kilo, har en AA-kupa eller en dubbel F !
Och vad jag Önskar, att jag kunde få tag i en bh som håller upp mina B-med häng, så jag slipper har vårtorna Nedåt o i olika höjd - Utan att jag antingen får panikvärk i bröstkorgen av att den sitter Åt, eller gråtvärk o huvudvärk av att nerverna i axlarna trycks till av axelband.  För tillfället använder jag en bandå,som mest påminner om överdelen på ett par strumpbyxor. Inte smickrande direkt, men jag slipper ha duttsen liggande mot magen. Så jag Hatar " hud mot hud"-

Let it all hang out, har aldrig varit min stil . Utan tuck it in and lift it up.  Mamma sa till mig en gång- Men knäpp igen , det där ser så slampigt ut-  ( eller det sa hon säkert fler ggr, hon var inte alltid så snäll även om hon menade väl )  - då sa en annan i sällskapet- Har man något snyggt ska man visa det.   Jag instämmer.

//SoP
Tofflan
2011-06-29 @ 11:00:46
URL: http://tofflan.wordpress.com

Å ja! Kan du inte kolla om du får några tips på VAR man kan hitta alla BRAiga (nu var ju jag rolig! Bra = BH på engelska) BH:ar!!!

Svar till Desperat kamp mot tyngdlagen

Darkangel och fröken Jokkmokk
2011-06-30 @ 07:55:07
URL: http://aselli.se/

Inte min stil heller. Men nu får dom hänga. Ser inte klokt ut för det opererade bröstet är så mycket mindre. Men det gör ont!

SoP
2011-07-01 @ 01:35:15
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Tofflan- jag har ännu inte hittat ngn BRA som passat mig bra. Men utan specifika problem verkar Lindex ha bra grejer-?

DA- det är ju det,det ser ut som häng kom o hjälp,men det gör Ont!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0