Jag är Glad över-

- att Sommar äntligen har börjat i radio.
- att det ännu är riktigt svalt i sovrummet på nätterna. ( att det är skitkallt öht behövs kanske inte tjatas om )
-att juni snart är slut o midsommaren är över .
-att Morden i Midsomer börjar på tisdag .
-att ha köpt krukor,jord o sten för mina planteringsprojekt.
-att- att- tja, jag är glad över en hel massa saker faktiskt, små fnuttiga saker som ändå gör livet lite trevligare-   som katternas mjuka päls, en tvål som doftar underbart, kallt vatten direkt från kranen, och varmt med för den delen, att min hår har vuxit en liten bit för det blev För kort vid klippningen, att jag slapp det vattendrivande i min blodtrycksmedicin ( Phu! ) , att kaffe är gott  och jag har bra böcker i min mp3a, o en hel drös med nya pocket  för läsning "irl" . Samt över att, hör o Häpna, jag Inte har frusit mig fördärvad på balkongen idag. Vare sig fleecejacka eller raggsockar .

men i morron, är det säkert trettio grader varmt o jag gnäller mig helt fördärvad över det o hett o svett- men, Idag, är jag rätt nöjd.

//SoP

Ps- jag är faktiskt glad över att jag kunde Sova riktigt hyfsat i natt. Känns som om det jätteLänge sen.
DS.
Tilda
2011-07-12 @ 14:39:54
URL: http://djurförsäkring.net

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

Smsa Låna
2011-07-19 @ 02:22:01
URL: http://smsalåna.nu

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0