Näe´rå

Inte är julsakerna instuvade- än. Jag som började plockan Undan Tidigt i år- Tji fick jag för det. Det mesta i klädväg är i kammaren igen, men- jag har en hel del kassar kvar med annat som står här i datorrummet.   
   Vi har en grym golvvärme- ( fläktarna under oss)  och någon längre vistelse i klädkammaren barfota är inte att rekommendera.  Faktum är att värmen har spridit sig i hela lägenheten *jippi*  ( not)  Hur de orkar banka hela dagarna där  nere är mig en gåta, det måste vara outhärdligt varmt?    De har bankat sen efter jul känns det som, jag tycker jag har varit väldigt tålmodig- men jag får lust att Vråååla- Men sluta banka för helle-vete !!!!  Ibland. 

Jag nös inte igår, har inte gjort det idag heller- har pratat i telefon o bara hostat en gång ( skrattanfall o hosta är ett no-no ) Jag har ont i näsan o "tätar ihop" då o då, men inte så mycket snorande. Rösten börjar låta lite mer normal. *peppar peppar* 

Har fått paket från eleven.se, med Boots no.7 , serum, dag o nattkräm i paketpris för 499 kr. Dyraste kräm jag köpt men ändå bra pris med tanke på de vanliga styckpriserna.   De tjänar på att skicka med prover i paketen, jag fick ett prov på serumet i förra paketet o blev " såld"- ändå kollade jag priser i över en vecka innan jag äntligen bestämde mig. ÅH- vad Vacker jag ska bli ! :-O  Jag Tror att jag kan tjäna lite på proven också, om jag varit sugen på att köpa en grej o får ett prov o märker att Nä- den var ju inte alls som jag trodde, då är det ju bra. För fy vilka säckgrisar jag köper ibland pga att jag inte kunnat nosa på saker i butik.  
Som handkrämerna i förra paketet-  jag snorade ihop totalt av dem trots att jag tyckte om doften.  Inge vidare-
Så här har jag två tuber handkräm  som kostat 149 kr/st, som jag gett 79 kr styck för-  och kan inte använda dem. Surt sa både räv o jag.  

Jag har en LUSH kompakt parfym med, Honey I washed the kids-   Inte min doft alls.   Trots att beskrivningen lät Så  "me"-     Jag ska försöka bli av med det via tradera - som sagt, i morron, sen-

Pax // SoP

Malle o lilla R
2011-02-01 @ 21:31:55

Mina julsaker packades ner innan tjugonde knut i en kartong. Kartongen....har dock inte släpat sig upp på vinden än utan står kvar i hallen. Hmmmm

SoP
2011-02-01 @ 23:28:33
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:EN kartong? 0_o Plötsligt känns det som om jag skulle ha för mycket julsaker..........

Malle o lilla R
2011-02-04 @ 20:50:09

Nä....jag har 3 julkartonger...men i år orkade jag bara plocka fram adventsljusstakarna, dukarna och snögloberna typ...ingen gran och inte s många tomtar ;) så du har helt rätt...man har mer julsaker, jag var bara inte i fas med att...hämta ner och pynta. Nästa jul...DÅ skall alla 3 ner :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0