-och i Övrigt-

Så har vi golv i klädkammaren. Ett klickgolv i "ek" - spelar roll vad som ligger på betongen, bara det är städ o gångbart.  Har fått in en del kläder o annat där, fixade lite igår, men jag mår så jävligt , så det går sakta. Idag gick det inte alls. Ställde en klädkorg utanför dörren dock, på rätt väg s.a.s  .  Vi ska kasta den vingliga lagerhyllan som stod därinne,så den har Sambon förpassat till förrådet, o ett bord fick hamna i ett också. Förråd- Syrrans.  Är mitt gamla kopparbord- ett rökbord faktiskt, utan  grejerna som brukade höra ihop med dem, ciglåda,tändsticksställ,askfat- och säkert nåt annat . Tänk vad äckligt, rök ihop med Koppar. Fast bordet ska inte kastas, jag har bara inte plats för det, just nu. Det har hängt med sen jag var liten, det var mormors från början.  Eller Antagligen morfars? de hörde väl hemma i herr-rummen.   Nå, i alla fall, lagerhyllan fyllde ju en funktion i klädkammaren, så nu måste det organiseras om.  Sa till Sambon att jag ska göra mig av med sånt som inte är använt på 1-2 år.  Jag har redan en kasse till second hand o en till " ska fota o lägga ut på tradera"- sen, i morron , när jag har tid, när jag får lust, när jag --- ja-- i morron.    


Nu ska jag snora- jag nyser fan så jag tappar  både luft o röst.  Sa till Sambon, -men? vart tar min röst vägen ? NU blir du glad va ?? ;-)   Jag nyser så Stella inte far i taket av Varje nysning längre- mina nysningar ger henne fobiträning.  Asthra går sin väg när jag hostar- jobbigt juh-  

Pax- tjooooooooooooooooooooooooooooooooooo  //SoP
åsa
2011-01-28 @ 19:32:12
URL: http://tantraffas.blogg.se/

Krya på dig!

Ha dé!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0