Mammograferad-

-till slut. Ja, jag har faktiskt aldrig gått förut när jag blivit kallad . Hoppas jag inte får ångra det djupt .  Förra gången hängde jag med min Kompis dit, sen shoppade vi :-)  Men, då Lovade jag henne, att nästa gång ska jag gå .  Dessutom, så hann jag knappt hicka från det att hon gått in tills hon kom ut igen, så nu vet jag att det tar ju inga långa plågsamma, fastklämda , skräckfyllda "timmar" att göra det.  Så, Tack !    Dessutom, så opererades min bloggvän DA på Luciadagen-  Pho.  Så, Tack fast kanske lite underligt uttryckt.  

I bilen på väg dit sa jag till Sambon att jag är lite rädd faktiskt-   Han tyckte väl att det var lite "konstigt" att jag skulle åka på det, eftersom jag bara nobbat tidigare- Jag sa att jag på senare år har gjort så mycket annat som jag var rädd för o aldrig någonsin trott att jag skulle göra- så -
 lika bra att grabba tag i de här tjurhornen också.

INGEN- inte ens Moi, myself hade väl trott att jag skulle gå till tandläkaren- "bara som exempel helge" .
Ingen ( inklusive Moi igen då)  hade trott att jag skulle gå på föreningsmöte - 1 gången dessutom helt utan tänder-Och jag gick  dit igen- med tänder- o denna gången Pratade jag . Högt. Så de andra hörde det- Fy fan. Fast, i ärlighetens namn- jag hade inte gått om inte Syrran bott här också. Eller Kanske, om jag hade haft bra kontakt med någon granne.

Så garva gärna- det bjuder jag på- men jag tycker det är skönt att äntligen ha gjort en vanlig jävla mammografi. Så det kan bli.    

//SoP
Darkangel och fröken Jokkmokk
2011-02-11 @ 18:29:41
URL: http://aselli.se/

Bra gjort!

Var ju en jäkla tur att jag troget gått på mammografin.

SoP
2011-02-11 @ 23:21:32
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

DA:Vet du vad? Jag tror dig!

Malle o lilla R
2011-02-12 @ 22:29:38

Jag har gjort 3....redan. Lagom är nog bäst ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0