-önskar jag kunde blåsa upp den här på helskärmsläge här-



kanske kan jag det men jag vet inte hur- men ibland,ibland, har jag sån tur med mobilkameran så jag nästan får en WoW-känsla när jag lägger över dem i datorn-   \0/     Hoppas ni ser spindeln som hänger ungefär i mitten ,lite åt höger ? Jag såg den Inte förrän jag fick över bilden i datorn. Wow me ;-)   Och så klagas det på regn ? va ?


Jag har inte redigerat den här bilden Någonting,den bara blev så .



//SoP and her lovely N82a (fast "min" är svart)
Tofflan
2011-08-21 @ 19:46:41
URL: http://tofflan.wordpress.com

Underbar bild!!! Men jag ser inte spindeln, jag ser så j-a illa. Med Nokia tar man skitbra bilder - jag älskar min N95, men den är nu heltejpad runt om...

SoP
2011-08-21 @ 21:50:13

T:det Är ju det med Nokia,de har så bra kameror!Har tänkt på en N8 länge, men backar för de ska ju byta Symbian mot ett Windowsbaserat system vad jag har fattat- så lägga pengar på dyr mobil med föråldrat system känns- nja- Sen är jag lite konservativ o vill INTE ha enbart touchscreen, jag Vill ha knappar att skriva med o trycka på. Spindeln verkar nästan vara skapt för att sitta just på denna växt,otroligt välkamouflerad!

Tofflan
2011-08-22 @ 09:26:24
URL: http://tofflan.wordpress.com

Ja så är det! Min lägger av snart och jag måste bestämma mig vilken modell jag vill ha. Men som du är jag konservativ och vill inte ha touchscreen.



Jag TROR att jag ser spindeln! :P

Lena
2011-08-22 @ 15:27:09

men puusst - här var du ju ;D

MyyZz
2011-08-22 @ 20:03:17
URL: http://blogg.myyzz.nu

Jag ser heller inte spindeln men jag tycker bilder är otrolig iallafall.



KRAM

Fröken Nattfrost
2011-08-22 @ 20:33:46
URL: http://nattfrost.blogspot.com/

Snygg bild! :)

Kikar in för att också säga att jag har en ny blogg nu... som är lite lättare att komma åt, bevaka och kommentera då den är helt öpppen...

SoP
2011-08-23 @ 01:59:14

Lena- jag har varit här hela tiden? men jag har tappat bort dig för jag är ju aldrig på den andra bloggen-skäms på mig.

Nattfrost-aha, därför den låg nere härom dagen!

Myzz-Tack tack ! Titta Noga-- ;-)

Sissi
2011-08-30 @ 22:39:51

Meeeeh - jag ser inte. Fast det är ju lika bra ..... Hjääälp!

SoP
2011-08-31 @ 17:46:39

Sissi- ja,kanske lika bra det!Som sagt, jag såg den inte själv först.Sambon slängde ut en stor rackare från sovrummet igår,det är vid denna tiden o i maj som de brukar komma in.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0