Har jag sagt

-hur  barnsligt förtjust  jag är i Anime ?   Och nu hittade jag den där sidan för några nätter sen o jag klickar o klickar o klickar-   :-)
Jag gillar de ödsliga, kalla, mörka- ensamma ? motiven Mest. En del tycker jag inte alls om-  osv-  För några år sen sökte jag bilder på snow  och hittade en favorit som jag till slut faktiskt köpte :-)
Men Nu har jag den här på skrivbordet-
Och i Övrigt då ?  Jag städade som fagerlunds dammsugarmonster igår( tisdag), o kånkade runt på lite småmöbler o sen kånkade jag tillbaka dem, fast med matta under    o har mått därefter .  I måndags skulle jag få ett bord, men det var ju Så klart tillfälligt slut-   Idag..? Har jag försökt sitta stilla o läsa tidningar men det har inte funkat så bra.  Men jag flyttade bara på två möbler, en otroligt liten bit.   Är Grymt trött - seg, sliten o grå .
Men, de går la´över. Inte det grå kanske.
Pax // SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0