lite efter ja-

är jag- så här kommer Torsdagsshoppingen ;-) 

   Var på Lindex o utnyttjade min "25 % rabatt på ett helt köp", var sista dagen på det o det sammanföll med " gå-ut" minsann.   Köpte fyra ! 4-pack sockar, en oversize tunn tröja, o den Är Over- jag tog en small ! Och så en väska som jag blev kär i nästan så fort jag kom in - men jag högg den inte förrän på väg mot kassan.  Tack  vare 25 % blev väskan gratis . Och vem säger nej till en Fin gratisväska? Så köpte jag tre par kalsingar på Dressman " tag 3, betala för 2", jag brukar passa på då. 

Det blev lite inhandlat på second hand med, en morsdagstallrik med kattmotiv= mattallrik t katterna :-) , en grön "smörkatt" , två bruna glöggmuggar, en blå kattfigurin ( ska ha till blomsterurna ute) o en totalt Underbar röd kopp med fat - Jul- :-) Ja, en påse olika snäckor med,även de till blomdekoration.  Och Sambon hittade två högtalare till datorn för 30 kr.  Kul att gå där, de har bytt till Mycket större lokal så det var ljust o rymligt :-) Fast jag tycker de har höjt priserna lite- 

Pax //SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0