Jag Skulle ju betala räkningar- inte skaffa fler-

- Men, så tittade jag in på Haléns- och på mitt kontoutdrag på räkningen stod det köputrymme 7.000 kr- Ajajajajaj- inte bra.   Men, Nu ska jag till banken, är sent ute- ja, sista idag o på en del räkningar står det 28e- ajajajaj- igen.  
Men jag somnade ifrån allting igår- mat o disk o räkningar o inspelade tvprogram o lite annat med.  Halv ett - gick jag o la mig!  Helt luddig i skallen av trötthet- alltså, det kändes lite som om jag tagit tredubbelt av xanor utan att veta om det.  Lite känna svimm på snurren -  0_o   Låg o halvsov med bok i örat, fattade ju inget o tog bort bok i örat, halvsov lite till o hoppade högt så fort nån katt rörde sig ( inte van att sova utan öronproppar)   Gick upp vid tre o drack mjölk ( soja) o käkade ett digestivekex " bakad utan socker" - sen försvann jag in i drömmarnas, eller om det var medvetslöshetens rike .   Vaknade till när Sambon stängde dörren , så pass länge att jag fick i mina proppar, sen  var det goodbye igen.  
Sen drömde jag så skumt straxt innan jag vaknade, jag var ute o cyklade med Syrran, i skogen ? Med backar upp o ner, upp o ner , hon cyklade före mig o vi pratade o hade trevligt- men, så var det en backe jag bara inte kom upp för- o jag ropade Vänta, jag klarar inte det här- men hon försvann längre bort, o så blev det så brant så jag såg knappt upp över backen, o min cykel välte- o jag skrek- snälla vänta, jag orkar inte- o så blev det mörkt, o jag såg inget, o kunde inte röra mig med den tunga cykeln framför mig  - o då fick jag lite panik, skrek att du måste vänta, jag ser inget- snälla--
Och där vaknade jag med hjärtklappning o skräckrinn i benen- *urs*    Då upptäckte jag  att jag låg nästan så långt ut på kanten av sängen det gick, o jag hade legat så sen jag satte i propparna , o hade kramp i benen för det låg en meterlång Katt så nära så nära mig ! Haha-  Kattkramp får man ju inte för ofta i sängen ;-)    Och så har jag ont i ryggen för jag har Legat för länge. Det är så attans filijonkans kul att få ont av att vila ut.  

Nä, fan, räkningar var det ju-- *pust*

//SoP
Syster
2010-05-31 @ 19:01:56

Fy så hemskt! Blä, gillar inte att vara med i mardrömmar... Kommer inte att cykla ifrån dig om vi ger oss ut - jag LOVAR!

SoP
2010-06-03 @ 00:45:08
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Sys: I´ll keep you to that-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0