Order lagd-

Har vi tur dyker det in här på torsdag :-)  Jag har köpt ett par trådlösa hörlurar till Sambon- så det  blir lite mer husfrid med tanke på hans tv-volym-  Jag slipper "bli galen" o han slipper tjatandet. Han får en mp3spelare med, fick välja själv så jag hoppas han blir nöjd- Han fyllde år den 22a mars , Ja, jag är lite sen av mig. Till mig själv - så tog jag en mp3a också, o ett par extra lurar till. Radion är så kass i den jag  brukar ha böckerna i, så det blir att jag använder gamla spelaren som är krånglig att lägga över ljud i, för den Bra radions skull. Många apparater Blir det- o alla sabla laddare till allting, men okej då- hellre det  än Sladdar- mitt hatobjekt.  Vis av gamla misstag, så Skriver jag numera på laddarna Vart de hör- Det hjälper ju inte att det står Nokia när det ligger "tjyffinio" nokialaddare  i lådan.

Nu ska jag betala räkningar- har varit på G i två dar nu men jag blir illamående av att sitta vid datorn, nackeryggaxeleländet, dessutom har jag blivit så plattrövad så jag trycker till min ischiasnerv o det är Fan inte kul. Utan kudde, ont i häcken , med kudde ont i resten- för högt o för lågt skämmer allt. Jepp-

//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0