-min TVblogg

Är uppdaterad Om nån till äventyrs är lite intresserad  :-)   *reklam*

 Och i övrigt -  har jag promenerat med Katter- mums med små trevande grässtrån o fy urs o Blä för utgeggade bajshögar :-P 
- och Asthra tittar misstänksamt på julbocken av granris som har tinat fram ur drivorna-  Vad var det för monster som bodde där inne? Förra vinterns "skelett" står kvar vid förrådshuset, får det snart sällskap månne ? Så står de där som de två elefantskeletten-eller är det mammutar ? i entrén  på nåt muséum i sthlm som jag var på för otroligt länge sen .   Jag  Var rädd för skelett - sådan matte, sådan katt ?

-Blä också för alla Fimpar som slängts i snö som ju Ingen nånsin tror ska försvinna o deras fimpar vara dolda för all tid o evighet Amen. 
Och Ja, jag har rökt själv i Massor av år men för dens skull svinade jag inte ner omkring mig. Utom luften då- förlåt alla som mådde dåligt av den, jag tar mitt straff Nu.  Ber om ursäkt för all parfym med när jag ändå är i farten- Jag tar straffet för det med. 

-Betalat räkningar har jag med gjort- Blä för det med o straffet--? Ja, det är mitt. 
-Nu ska jag måla naglarna- 

Pax // SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0