teknik för fan-

Började greja lite med min nya mobil i kväll - och jag har haft den hemma i tre dagar, utan att göra nåt. Jag behöver lugn o ro o TÅLAMOD-  
Nu, vill jag kasta fanskapet i väggen så bitarna yr som värsta bitterfittesnöovädret.  Så därför gick jag ifrån den- Blir billigare så. 
Jag kan ta emot sms- men inte skicka. Mobiljäveln ska ha ett nummer o namn till meddelandecentral ? ? Varför det ? Den får ju nummer till den sms´et ska till, räcker väl ? Aldrig behövt förr- pjupp i med SIM o inställningarna kommer automatiskt.
  Jävla jävla jävla- Tror Inget, utom djurplågeri o korkade ungjävlar gör mig så galet förbannad o irriterad som Teknik- som inte gör jag Jag säger o som Jag inte begriper mig på !
Hopps, var är Tålamodet ? Nu syns det, nu syns det Inte-
Hungrig är jag med.  Gjorde göräcklig middag. Hård salt korvjävel, o fettig sås- Fast potatisen var okej.
Oh shit vad positiv då- Nä-  Gå helvete ungefär, o sommaren är fortfarande här. Jävla jävla jävla- 
 
Korkade vuxna gör mig också förbannad förresten, alla korkade jävlar gör mig förbannad- Nu går jag. Hejs-  

// SoP
Malle o Zassa o Rakel
2010-07-30 @ 20:47:42

Vissadagarärbararenskitochteknikäroftastinblandad;)somhosmigexsominteharenfungerandemellanslagsknapplängresomdumärker,manblirjuheltvansinnig.Skallmanverkligenbehövaköpasigennulaptopnu,gaaaaah.

sop
2010-07-31 @ 23:49:32
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:ofungerande mellanslag verkar plötsligt värre än mobil jag inte begriper mig på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0