Bevis- enligt nedanstående inlägg-

       

-och Godkänd av den som Bestämmer ;-)    

//SoP * som är så  stolt  över att ha slutfört nånting*   Och Tack till Ewushka för inspiration,glada tillrop o tålamod med dumma frågor !
Malle o Zassa o Rakel
2010-07-28 @ 19:44:25

fin fint!!! jag har verkligen haft stora ambitioner att lära mig både sticka och virka men jag kommer hela tiden på att jag inget tålamod har :( så det skiter sig och så får mamma göra det åt mig. Men handarbete är urfint!!!

sop
2010-07-28 @ 21:15:06
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:gör som jag,skit i att följa mönster,jag kan inte koncentrera mig på sånt,måste ha nåt jag slipper tänka medan jag gör det! :-O Och de här rutorna,dem kan man variera i det Oändliga-Gör en stor i kuddstorlek av det garn som blev över nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0