I natt jag drömde

något som, jag aldrig drömt förut-  jag drömde det- Var Fullt av Bebisar i hallen!  Överallt o Stor hall hade jag- stor hall full med bebisar med groteskt stora huvuden o blöjbakar , som dreglade o skrek o drog i mina byxben när jag förskte hoppa över dem o undvika den, o jag var så Arg- Vem fan har släpat hit alla de här? Fan vad äckligt, ta bort dem för helvete- Som zombiebebisar from hell som jag ville sparka undan men nånstans i mitt huvud visste jag att man inte Får sparka på bebisar- Till slut flydde jag uppför en trappa eftersom jag inte kom fram till dörren o jag satt helt bedövad av ursinne o skräck  o snyftade ta bort dem, ta bort dem, ta bort dem, varför är de här--- 


Senare idag sa jag till Sambon-Undrar om det är alla de här skorna som blev bebisar i min dröm? 

Beware of the horrible hallway zombiebabies-  *ryser*  JA, det Var inte roligt, det var Riktigt otäckt. 

//SoP        



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0