bye bye

räkningarna :-) Bye bye pengarna- Hoppsan ?     Och jag slog min kod till dosan två ggr innan jag kom ihåg att jag bytte sist jag "var på banken". Men vad fan bytte jag till?  Inte en suck-  Ringde banken, fick slå min felaktiga kod igen så den blev låst så den trevlige killen fick låsa upp den igen. Sen tog jag tillbaka min gamla kod. Det ska fan ha minne till alla förbannade koder. Det har han säkert- men inte jag. 

Och jag ska inte klippa mig i september .  Men rösta ska  jag. Mina valsedlar o röstkort har anlänt o  jag  har fattat vart jag ska för att avlämna dem. 

Möte ska jag på också, bostadsrättsföreningen här har blivit oense. Verkar vara pajkastning men är lika bra att gå dit- finns ingen styrelse blir det vanliga hyresrätter- bye bye Insatsen, nej tack !

Och i Övrigt- totalt underbar sensommar/förhöstdag- och jag har lärt mig mer om Franska bulldoggar :-) Brukar träffa på ett litet snörvlande charmtroll då o då. 
 
Och jag har fått ta min 1a värktablett sen i lördags tror jag det var ? Åh lilla magen fick vila , tack för det.  "Tack för idag, tack för en  underbar vanlig dag"-

Pax // SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0