` Ävvlars-

Jag har ont i nacken- från ögonbrynen till ländryggen.  Jag mår illa. Jag mår gammal rööten apa. I feel like shit.

Jag var väl för pigg igår.  Bakade 24 muffins,diskade en massa, tvättade elva sjalar o Hängde upp dem. Jag är en Kort människa.    Hade täckena ute på vift i höstvind o sol-  :-) 
Sen på natten åt jag en halv rulltårta. Rulltårta, helst de där riktigt  tillsatsspäckade som ser lika fina ut i fem år o studsar om jag tappar dem på golvet, det är Knark för mig.  Om jag hastas in på lasarettet på en ambulansbår kommer jag trycka mitt rulltårtepaket hårt mot bröstet o skrika med sockerknastriga läppar -TA inte min rulltårta-Nej, nej ,nej --  

Jo, snälla, ta min rulltårta, ta allt socker, utplåna mitt sockercentra i hjärnan. 

Aj-- var fan e min rulltårta? // SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0