>Robin Hood>
2009-01-30 @ 18:46:52
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Hej,

på söndag startar vår viktresa, lugnt och stilla.

Vi väljer egen takt och allt i slutändan som är minus = bra.



Vad vi väger nu gör jag inget väsen av, men på söndag, helst tidigt, väger du dig utan kläder. Skriv upp vikten med datum någonstans (kassaskåp?).

Hos mig skriver du - startat på 0 kg söndagen, så

vet jag att du är med från start.



Om inte så kan du hoppa på (och av) tåget när du

vill. Att du skriver gör att jag VET att du är med. Nästa vägning blir nästa söndag f.m. då du checkar vikten och skriver hos mig - minus eller plus vad din vikt visar- bara plus eller minus och kg (ej din hela vikt).



Obs vi jämför inte då vi alla har olika sits. Man kan göra en liten förändring och det känns bra, det är gott nog.



Ses på söndag (om detta) ;)

Robin Hood




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0