Ja Nu syns jag igen !

Jösses, tänk om fyra års skrivande bara hade varit Borta- vips,pjupp, försvunnet- Surt .

Igår bakade jag- först en "Carinas snabblimpa" -för jag fick grundreceptet av henne- ( Brev/sms-kompis i Motala) , sen stekte jag kycklingklubbor i ugnen , o efter det gjorde jag en "Glömmingetårta"- Eftersom DarkAngel lovordat bakverket så mycket. Blev ju Nyfiken.    Attans massa vispande var det men det blev gott- och Sött. Blev alldeles sockerskrynklig i munnen .  

Idag önskade jag att det fanns engångslångpannor- Sabla massa diskande - o stora o bökiga o skramliga o Tunga är de- *pho*   Ajajaj i mig.  

Nu ska jag betala räkningar, det tycks mig vara en lång o mödosam marsch mot banken idag- har både kollat o skrivit mail o huxflux hamnat på tradera o nu är jag Här också--- Jobbig dag. *blink*   Säger som DA, jag behöver nog en liten bit tårta-först. 

//SoP  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0