Vilken grådag-

-det hann aldrig bli ljust, åtminstone inte vad jag hann med att se? En sån där Extremt Novembrig dag med himmelens dimmoln liggande över grantopparna- Fast, det är vackert på sitt vis också- även om det är väldigt tråkigt att vakna till det i flera veckor- risken finns. :-/   Med tanke på det gör det inte så mycket att mörkret faller fort, för då syns ju alla ljus o slingor o belysningar som Nu äntligen börjar glimta till -   Fast jag är lite snål i år- Jag släcker det mesta när jag går o lägger mig, utom kökets stjärnor o den i lillfönstret.   Och inte den lilla i datorrummet eller den i burken i hallen o inte den i vasen i v-rummet-  Så, jag släcker - två ljusstakar i köket o två i v-rummet. Jag som tycker jag släcker Så mycket-  o_o 

Hade Tänkt sätta upp mitt ljusnät, det nya jag köpte, men stå där i blötan med blöta kalla halkiga händer o armaruppåtsträck o massa ståltråd som ska klippas o viras o bytas-  *pust*  Jag väntar till en torr dag. 

Och Nu ska jag fota en liten grej jag Vann i torsdags- har glömt det, sen i torsdags-

Fridens // SoP   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0