Bygglov ?

Undergrannen har rivit sin veranda/uteplats under vår balkong- det har låtit som i det där programmet när de  bankar ut hela inredningen med kofot... Sen kom nån med motorsåg o skrämde mina katter så de luktade mysko-  Luften luktade ännu mer mysko- det var nog brända spikar -? 

Jag körde propps i öronen - o somnade nästan där ute- *jag  vann*  

Och Sambon välte en kon o fick inget kort- men på´at igen !

Levergryta till middag var en upplevelse-  :-) 

Ungefär så ja- 

//SoP
Carin
2008-05-28 @ 06:40:01

Mina blev vettskrämda dom också... men det gick över..

Malle
2008-05-28 @ 10:56:01

levergryta???? låter 70-tal.....har jag inte vågat äta på många många år

skånevännen
2008-05-31 @ 12:38:43

mums för levergryta..=)..... stackars katter...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0