Jag har bara ångest-

inget gravt o livshotande hjärtfel. Vilket jag väl var till 97 % medveten om, men jag ville kolla ändå. för att bli lugnare. Min gamla vilande o nästan glömda panikångest har ju ökat med typ 85 % de senaste månaderna- *fan* rent ut sagt, jag VILL INTE ! 
Var på sjukan idag, o fick ekg taget o blodtryck taget o förlängda recept o ändrade recept o en annan lugnande tablett än den jag har (som jag blir dum i skallen o ilsken av  ) Fast jag Är Lite skeptisk, Måste jag verkligen äta en lugnande medicin Dagligen?
 jaja- jag Skulle nog vinna en hel del på att kunna varva ner en smula, jag är ju så stressad så stressad så jag snurrar håret värre än en förvirrad spyfluga på speed   och river sönder mina nagelband o naglar o minsta lilla skinnbit på fingrarna som jag får tag i så är jag där o river mig i blod *urs* 
Och jag svär o ryter o morrar o fräser o svettas o morrar ännu värre o vill slåss o får nästan tårar i ögonen när jag känner hjärtat banka o banka o banka i hela kroppen o i öron o nacke o mage o vrister o jag tror jag smäller av- *åh fy- vik hädan ÅngestSatan*  den vill ju bryta ut ur mig som nån satans Alien.
Sen undrar jag ju-Varför ? varför kommer eländet tillbaka- När det efter typ 35 år börjar bli "folk av mig". När jag Kan lämna hem o trygga vrån utan säkerhetskedjan på.

I övrigt, har jag köpt Mygga på apoteket o hoppas nu kunna gå in i skogen utan att bli anfallen  o slippa dansa mygghysteridansen till katternas stora förfäran.

Fridens // SoP
Malle
2008-06-28 @ 07:50:42
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Bra att du fick kolla, jag har ju med PÅ och vet att man inte kan släppa det förrän EKG talar om att man INTE är döende. Fan va jobbigt att det har ökat så, jag e själv så oerhört tacksam över att min skit-PÅ håller sig i shack, hade ju nått enstaka ordentligt PÅ-anfall när jag miste bäbisen men annars håller det sig mest på "kramp och domningar i vänsterarmen"-nivå.

Stor kram och aaaaaaaaaaaandaaaaaaaaas!!!

//SoP
2008-06-28 @ 18:19:20
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Malle:Jag är den som Inte gått till läkare med anfallen,men hjärtsvikten för tio år sen gjorde att jag Nu verkligen gick,fast jag inte Trodde att det var nåt fel-För Då,för tio år sen,tänkte jag bara att Ärs det är bara ångest o så är jag lite trött o lite tjock så det är ingen fara-o så dog jag nästan.

Darkangel och Mumma
2008-06-29 @ 02:53:12
URL: http://aselli.se/

Undrar vilken medicin du blev ilsken av.

Jag har testat en sort som jag blev riktigt förbannad av.

Hoppas att den nya sorten hjälper. För det går ju inte att stå ut annars.



Mumma och jag skickar Styrkekramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0