Nackont -

får jag av Fläktar- jag tycker Inte om Ljudet av fläktar, jag tycker inte om blåset från fläktar även om väderleken gör dem behövliga. Men jag får Ont, o det fast jag inte sätter mig i direkt drag , längre. För några år sen gjorde jag det- för det där med "åh akta dig för draget,sitt inte i drag" - -det var ju bara en massa kärringnys. Haha- kärring here I am.  Jag kan få snudd på spyont, o jag blir så Trött I skallen av surrandet.  

I övrigt, så tvättade jag mitt duntäcke (som jag köpte förra sommaren då skattepengarna dök in på kontot) - det torkade på ett par timmar ute.  Jag älskar doften av utetorkat- en klar Sommarfördel.

  Men jag älskar Inte doften av utetorkande granntvätt- varför behövs så vansinnigt mycket Parfymerat tvätt/sköljmedel ? Ibland kan jag vakna av lukten o nästan få ett hostanfall.  Jag har tvättat med oparfymerat tvättmedel o noll sköljmedel o haft på tork ute o det har doftat helt Underbart-Ändå. Konstigt.  

Jag har tvättat rätt mycket- o ännu inte fått någon ordning på garderoben/klädkammaren så det ligger ju kläder överallt här. Tycker Inte om. Men världen stannar ju när det blir så här varmt.

//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0