"man ska inte klaga på värmen"-

- så då gör jag inte det, trots 33 + i skuggan-  Det är förbankenmig helt Underbart Torkväder! Så jag tvättar kuddar o stolsdynor o annat "långtorkat" o lägger på katthyllan ute, vänder några ggr- och Viola´ Torrt !  :-)   

Katterna ligger fortfarande på rygg med största ytan utbredd- magen- fläktarna surrar o jag har stängt dörren ut för Skitungen är här nere o har fått tag i ringsignalen Crazy Frog till sin mobil o jag vill helst döda Skitungen- Tack o lov är det flyttstädning på G där nere- :-)   Hoppas de som flyttar in Inte har ett gäng skitungar.  Sån är jag.

Vink // SoP
Darkangel och Mumma
2008-07-27 @ 23:15:06
URL: http://aselli.se/

Jag måste tvätta mattor.

Stå ute och skura mattor med såpa.



Hmm... Så det är bra torkväder! Då har jag inga ursäkter längre.

Lite hög luftfuktighet här.

Ha! Där hittade jag en ursäkt. :)

//SoP
2008-07-28 @ 00:14:48
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

DA:klart de torkar Dåligt när det är så fuktigt i luften-ingen idé med mattorna då ju-

Robin Hood
2008-07-28 @ 23:25:44
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Hej där,

jag har inte sett Touren, men jag förstår att folk kan se på det (några är ju fria från dopingmisstankar);) Värmen är knäckande och våt, fy - nu! Vem gillar skitungar? Bläää

Men jag följer ex all fri idrott och trav. Fast lagom är bäst - inom allt! :)



Må bäst med kattlivet!

Janneman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0