Vit

väska, la jag över mina prylar i- från min röda jag tog fram i julas. Min vita väska är inte Illvit men dock vit-  Så funderade jag på varför man vill ha vit väska på sommaren när den bara blir skitig överallt o den vore mycket bättre att synas med i VinterMörkret ?  Eftersom alla ränner runt i klatschigt svart mot den regnvåta asfalten vintertid.. utan reflexer *morr* Jag har en rätt så ljus Beige vinterjacka- faktiskt. Med reflexer. 

I övrigt, ont i huvet i hela mig så t.o.m huden svider- Varje steg skjuter via ischiasnerven spjut rakt upp i ögonbrynen- snart sticker de ut-då blir jag rent diabolisk-  

Ja, apropå det- jag såg Djävulen bär Prada igår- bara för jag läste hos FruHatt att hon sett den-*härmapa är jag allihopa-men bara jag*   Den var väl bitvis lite bra men ändå inte.Streepan var Snygg i alla fall- jag vill ha sånt hår ! Som en skarpslipad Ståldrottning. 



Förra veckan tyckte jag själv att jag ser ut såhär-
image730 i håret alltså.  ( "Cain Dingle"-Emmerdale)

-och nu har jag så ont i ryggen så jag blir svett- f´n vad jobbigt.

//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0