Jag mår f´n inte bra alltså-

- är trött som  falkenlands o mitt vänstra hängöga är helt torrt o rinnigt samtidigt o känns lite bedövat runtom- och jag hittar inte gängtejpen o svettas som jag vet inte vad- Syrran är mitt i sin flytt o Sambon sliter sig förstörd medan jag inte duger till nånting utom att sitta här o böla om hur jevvlans kass jag mår.-- vart tog luften vägen ? Jag orkar ju inte ens hålla den sabla ögat öppet- o jag försöker komma på rätt sida dygnet o har min klocka på elva o somnar klockan sex o vet knappt var jag är när jag vaknar.

Fast i morse la jag mig i nybäddat o utevädrade sängkläder o drogs ned i en dröm av väldoft- utetorkat är bättre än alla parfymer -  Och Asthra åt en insekt o spydde i hallen-sen var hon rädd för spyfläcken fast jag torkat bort den. Hämtade posten o det hade regnat några stänk så det doftade sommarasfalt o på baksidan doftar det varma tallstammar  *Djuuupt andetag*  Sommarfördel.

  Sommarnackdel är alla sabla tidningar o reklam med gott att grilla påstämplat på snart allt utom ägg ,o trädgårdsmöbler i parti o minut vräker sig in från alla håll , o banta till bikinin o ha sommarfest o fest o ät gott o drick massor med vin på alla vårfester o sommarfesten o grillkvällar o faen o hans gamla moster- hur får man en snygg bikinikropp om man ska käka o supa hela sommaren?  Åh jag blir så irriterad o Det är ju ovanligt. Jag har sagt upp några tidningar,  jag orkar inte se sommarhysterin.  Jag ska läsa bloddrypande vinterdeckare o zombieromaner  hela sommaren med fötterna i en balja isvatten ,o solskyddfaktor 47,6 i min blekfeta nuna -

//SoP


image733
MyyZz
2008-05-01 @ 01:25:00
URL: http://blogg.myyzz.nu

*skrotgumma* min vän ... KRAM... misstänkt lik Myy det där på bilden ;-)

*STOR VÄRMANDE KRAM* och en puss på nosen till fröknarna.

Nu somnar jag sittande snart.

//SoP
2008-05-01 @ 04:53:40
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Myy: Ja -a du,skrot var ordet- men jag kommer upp igen- fast jag däckade i soffan nånstans runt åtta- *kramar tillbaka*

Darkangel och Mumma
2008-05-01 @ 05:32:17
URL: http://aselli.se/

Åh...
Jag är redan less på sommarhysterin och då har inte sommaren börjat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0