Som den tråkiga

P1-person jag är, så lyssnade jag på På minuten igår- och- Det är konstigt egentligen hur jag kan riktigt avsky- eller säga snällt, tycka verkligt, verkligt Illa om en del "kändisar"-  Som hon Lantz- jag tror hon förföljer mig, överallt poppar hennes gapiga förmodat roliga röst upp- o hennes "sött förvirrade" nuna-   Och på minuten då, Pia Johansson-- *åh* så jobbig hon är- okej, det är en roll, för i en intervju   i radio o i ett matprogram hon var med i så var hon t.o.m ganska trevlig/vettig.. Men som komedienne är hon vidrig. Lika hyperrolig som Måns-  nånting- han som hela fejan är tänder o uppspärrade Åh jag sa nåt roligt-ögon.  Möller, Måns Möller- heter han.  
Nu har jag inte Sett så mycket av henne, Martina Haag, men läst kåserier, eller om det var krönikor, o inte tyckte jag hon var något rolig alls- ändå ett tag verkade alla " stortjuta av skratt" åt hennes hemmaliv- ? Jaha- 

Men nu glömde jag det viktigaste- det måste vara det- JAG HAR INGEN HUMOR. 


I övrigt, satte tre stycken Psycho på raken sina spår i det omedvetna- Nån mer än jag som drog sitt duschdraperi åt sidan Ordentligt i natt ?

//SoP

drf
2007-09-30 @ 16:37:07
URL: http://teflonminne.blogg.se

Ang. kommentaren hos mig: Ja jag tror nog att teflonminnet vaknat igen ;) Och Måns Möller är drygare än Yes :P

tant raffa
2007-09-30 @ 19:04:51

Alla dessa "komiker" skulle kanske vara liiiite roliga om man inte matades med dem hela tiden, det tycks vara..."komikern i veckan"..."denna vecka ska vi bara skratta åt"....
Man blir ju så djäkla trött, oftast är de bara pinsamma tycker jag.
(Men jag har nog ingen humor jag heller)

MyyZz
2007-09-30 @ 21:55:56
URL: http://blogg.myyzz.nu

hörredu ... du har humor om nåt, jag älskar dina inlägg o skrattar hur ofta som helst. Det är INTELLIGENT humor vi har *ASG*

MyyZz
2007-09-30 @ 21:58:41
URL: http://blogg.myyzz.nu

nu när jag har läst HELA inlägget:-)
E du tokig? ... sitta o titta på tre psycho på raken innan man ska sova ??
JAg glömmer aldrig ... det ska jag blogga om :-)
KRamen

//SoP
2007-09-30 @ 23:42:06
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Myy: Ja,jag är nog lite tokig-det underlättar som 17 faktiskt!
tant raffa:jag försöker undvika så många komiker jag kan,men de poppar upp ändå..Speciellt om Sambon har tv´n på o fastnar-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0