En liten aha-

upplevelse som säkert ingen annan tycker är det minsta rolig-

När jag ser o har sett på Buffy o Angel, så ser jag alltid hela eftertexten Och, den där tecknade demonen/vampyren som kommer på slutet o säger arr-arr- ( o några ggr nåt annat) - han Måste alltid gå förbi innan jag stänger av-  Sambon har ibland sagt att  stäng av nu, o jag nej, arr-arr måste förbi först-
Nå, det är ett namn i eftertexten-Nerf Herder- Och jag har skrattat flera ggr inombords o tänkt att Vem i hela världen Kan Heta Nerf Herder--?  Men, jag kom på det- det måste ju vara arr-arr som är Nerf - eller hur ? åh så logisk jag är :-)   

Efter att studerat extra features vid denna "visning" av lagligt köpta dvd´s  -  (eftersom jag bara sett på tv förut, o de DivX-skivor jag har- )

Så-tamtaratam-- jag fattat att Nerf Herder- det är Bandet som spelar vinjettmusiken!  
*aha* ;-)

G´nattens // SoP den upplysta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0