Sådärja- lack så långt ögat når-

image644

Det första är det som DarkAngel hade köpt  från Nails Body and Beauty   som jag naturligtvis måste "härma"-   Svartrött-  sen är det ganska rött lila, o ett som är väldigt mörkt petrolblått/grönt- som låter rätt skumt men det är så snyggt på så t.o.m jag blev förvånad-  Och det sista är Mörkgrått! Stålgrått- :-D  Har faktiskt aldrig sett gråare lack än silver förut-
För tillfället har jag allihop på naglarna-måste ju Testa ;-)  Som när jag gick i nian o målade mina urkorta bitnaglar som rena sortimentspaletten- oj vad det retade folk-  "varför målar du så fula naglar- varför målar du naglarna när du biter så"  -tror knappt det gick en dag utan frågan- Kul att engagera människor !

I övrigt har jag haft en dust med klädkammaren o Sambons resväska i nära relation till taklampan :-/   Och plockat fram våra elektriska ljusprylar inför Advent- hittat rätt julkartonger, planterat om två växter, ställt den lilla Rosa elljusstaken i sovrumsfönstret , tvättat plädarna jag hade på  soffan o lagt på två andra, varav en är den nya jag köpte på jysk  igår-  Alltemedan min avsikt var att gå in i datorrummet efter ett kuvert- tänk så det Kan Bli-

Dessutom tror jag det är i morgon o igår var i måndags men jag är inte säker o tur är väl det-  Och så är jag skiträdd att jag valt totalt galna glasögon-   o_¤

//SoP
Darkangel och Mumma
2007-11-29 @ 02:57:02
URL: http://aselli.se/

Snyggt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0