Filmtajm

Jag såg Pans Labyrint  i fredags-  Så olika man kan se på saker o ting- Om någon orkar läsa via länken- ? I alla fall tyckte Jag att den var skittråkig o äcklig o obegriplig o på Spanska vilket är ett språk jag faktiskt tycker väldigt illa om.  Jag lyckades Inte uppbåda nån typ av känsla alls för ungen även om hon säkert hade det väldigt jobbigt-  Monstren fattade jag inte  o säkert var det en hel hop med symbolism i allting men jag vet för lite om spanien för att fatta i alla fall- ?   Och jag som väntat på den filmen för den har fått så bra kritik-Skitfilm är mitt omdöme.

Sen såg vi Cars/Bilar i lördags- den var också tråkig-  Okej, den hade väl några enstaka liners som var lite småkul - men annars var den lika astråkig som ett dataspel ungefär.  VAR det dessutom en barnfilm? så finge det vara svordom så smarta ungar om de skulle fatta alla hänsyftningar till andra filmer o företeelser- Nä- helgens filmtajm var skit-

Jag valde Dexter  flera ggr om-Grymt bra serie med bé-toning på Grym-  

//SoP 
:)
2007-11-06 @ 23:59:54

Dexter är riktigt bra

F.P
2007-11-07 @ 00:10:45

bästa serien än så länge
[img]http://www.sho.com/site/dexter/season2/images/downloads/dexter_blog_heart.gif[/img]

Malle
2007-11-07 @ 19:12:44
URL: http://[email protected]

nä......Pans Labyrint var inte riktigt i min smak heller, den kändes så där..........konstig och "speciell" så där så att bara konst och filmkritiker kan gilla den. Jag älskar ju filmer som denna men denna var lite för........o-läskig och mer.......djup-konstig-försöker vara så speciell-ig.

//SoP
2007-11-07 @ 19:23:10
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Malle:jag jag trodde jag skulle gilla den men så fel jag hade-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0