Tja ?

Jag har sett Eragon nu- för en stund sen. :-/ Jag Hoppas Boken är Bättre- för den  ( o Den äldste ) är snart i en postlåda nära mig-  Jag trodde filmen skulle vara bra- men jag tyckte den var rätt  tråkig,  de enda intressanta skådisarna ( Robert Carlyle , Jeremy Irons )  dog båda två .   Men Saphira är ju söt, speciellt som nykläckt - funderade dock på vad hon åt som vuxen, råttorna kan ju inte ha räckt så länge ens på den tiden ?    Eragon, *hjälten* lämnade mig i stort sett uttråkad med sin slätstrukenhet- kanske blir tolvåringar kära i honom, vem vet-- inte jag.

I övrigt, när jag väl kom till liv idag så blev det en Riktigt Bra Dag med Syrran i Ösregnet-  Kom fram till att jag haft rätt många bra ösregnsdagar i mitt liv.  :-)   Är nu klippt, har köpt fula men ack så bekväma hopp-i-skor, har även hittat nagellacksremover för Lösnaglar ( depend)  o så har jag köpt vitt garn till en kattfilt till  min Lule´polares katt.  Plus lite annat. Fick mina affischer från discshop också- de kom Före filmerna- annars brukar de ta nån dag längre tid.   Nu är det bara till o få alla fingrar loss ur  vetesjuttonomjagklararav- o måla badrumsdörren.  Hoppas vi inte får gäster eller magsjuka medan den torkar-

G´natt // SoP
malle
2007-06-27 @ 11:40:05
URL: http://metallmalin.blogg.se

jag tyckte den var okej, vi såg den på bio....men kanske mest för att vi inte hade några förväntningar alls på den, han som spelade Eragon var ganska usel skådis och ärkeskurken med potential syntes för lite tyckte jag. En hygglig 2a.........så här i efterhand, kan hända att jag gav en svag 3a när jag såg den men nu.....står den sig ganska blek ;)

//SoP
2007-06-27 @ 20:38:41
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Malle: Den var säkert mer sevärd på bio- kan tänka mig att drakfygande Blir bättre på lite större skärm! :-)

Carin
2007-06-28 @ 00:45:50

De fula skorna funkar bra på jobbet! *glad*

//SoP
2007-06-28 @ 01:50:46
URL: http://sisterofpain.blogg.se

C: jag tror dig- är glad du fick mig att ens Titta på de pjucksen-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0