städar städ-

-skåpet. Fast jag började med något helt annat-rätt typiskt mig.  Jag blir så full i skratt- o samtidigt lite resignerad. Det där städskåpet- det är/ har varit så överfullt o knökafullt o ramlautfullt så jag nästan gråtit när jag tittat in där- Och Sambon som gnällt över att inget får plats.  Nå- I Stort sett, har jag kastat några tomma o halvtomma glödlampskartonger, o lagt en bunt med div. bruksanvisningar i badrumsskåpet istället- Och ställt In TRE stycken plastbackar/ lådor i skåpet, o det är plats över !   Så, jag Tror det kan ha lite med organisationsförmåga att göra- eller ? ;-)   Sen har jag plockat bort gamla grejer ur badrummet- dålig handcreme, kassa nagellackborttagningsmedel, flaskor/burkar med cremeslattar som luktar urkenklurken o fått konstig färg-  Jag Antar, att sånt inte har lika mycket konserveringsmedel i sig som förr?  För det är bara ett drygt år sen vi flyttade - o Då rensade jag ju en massa sånt .   Sen har jag funderat lite över varför det ligger så mycket Tomma påsar o tomma/trasiga förpackningar o sånt i skåpen- men å andra sidan bor det ju en Man här också så jag borde inte fundera över sådant. Men ändå-  o_o 

//SoP 
Darkangel och Mumma
2007-08-03 @ 03:08:19
URL: http://aselli.se/

Har två garderober som är överfulla. Letade efter en sak idag. Då rasade det ut prylar. Och jag svor!

//SoP
2007-08-03 @ 04:40:50
URL: http://sisterofpain.blogg.se

DA: Svordomar är vanligt förekommande ja- Vi har En klädkammare, EN garderob-skumt planerat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0