Uppdaterad- o_o

Jag måste börja lyssna på P3- o Mix  nå´t, eller Rix Fm, o se på tv, företrädesvis vid 20.00-  
Jag läste aftonbladet idag, en vanlig papperstidning ute vid köksbordet-  Jag kände knappt igen någon. Läste om Grammisarna, jag vet inte vilka The Knife är- jag vet inte vilka väldigt många där är-  Jag känner inte igen komiker längre- har ingen aning om vilka som dansar i TV4..  Jag är så ute- så off- så --
Ärligt, in i bänken ointresserad.

//SoP
Darkangel
2007-02-01 @ 00:39:32
URL: http://pyret.blogg.se/

Jag vet inte heller vilka dom är.
Jag såg en del av efterfesten på nån kanal igår. Kände inte igen den som intervjuade. Och visste inte vilka artisterna var. Bläh...
Jag hittar ny musik hos några musikintresserade bloggare. Vi har lustigt nog samma smak. Även om jag är helt off.

MyyZz
2007-02-01 @ 20:57:34
URL: http://myyzz.nu

Mej me ... har precis NOLL KOLL;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0