*hehe*

 "" SisterOfPain
Jag tror nyårsafton är den värsta hathelgen av alla hos mig, Mycket tätt följd av midsommar- Jag är skitarg -gärna en dag eller så i förväg- sen svär jag åt varenda raket - även det i veckor i förväg eftersom knappt någon av avskjutarna verkar inneha en almanacka o förmågan att förstå den. Nej- urs. Jag håller mig inne o osocial för skulle nån stackare komma i närheten o vråla gott nytt år skulle jag troligen ge dem den fetaste smäll jag kunde åstadkomma. Så kul tycker jag det är med Nyår. ""
Carin
2007-12-31 @ 18:19:57

Jag skriver Gott nytt för säkerhets skull då...*ler* Tassan har redan gömt sig..

Darkangel och Mumma
2008-01-01 @ 05:57:39
URL: http://aselli.se/

Haha!
Du är kul!
Jag tror jag avskyr midsommar mer. Fast man slipper ju fyrverkerierna då.
Men på vintern kan man sitta inne och vara riktigt sur ifred.

Var skönt att sova.
Och titta på Buffy.

//SoP
2008-01-01 @ 19:32:17
URL: http://sisterofpain.blogg.se

DA:här är midsommar lugnaste helgen ever- Alla är bortresta-nästan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0