Dagen - var- o gick o när då då?

Halv fyra drog jag upp persiennen i köket- kvart i sju drog jag ner den igen- ja det var den dan´- Det blev aldrig ljust. Iofs klev jag motvilligt ur sängen klockan tre- men ändå, det är ju fönster i sovrummet o inte falkenlands såg jag nån dag- alla gånger jag verkligen försökte stiga upp.
Det ser fortfarande ut som en felmedicinerad depression på väderfronten. 
Jag tände min adventsljusstake ovanpå spisfläkten- bättre sent än aldrig - jag hade bara eldat lite på 1a adventsljuset  . Det blev faktiskt riktigt vackert med eldssken upp mot "kryddhyllan" med mina tripptrapptrulltomtar o stora vykort med amaryllis på. 
Gjorde väldigt god stuvad potatis- och har nu provat ugnen- det blev en Jansson som fick bli premiärrätt. Nej, vi åt inte stuvad potatis o Jansson- Sambon åt den äckliga prinskorven o köttbullar till, o jag tog en bit "skånsk skinka"-Jansson´en ska jag njutningsfullt sleva i mig av sen- kall ;-)  Nattakylskåpsmat-

Och Nu ska jag försöka leta reda på Om det är Daniel Radcliffe som har en liten roll i den där serien som gått på morgonkvisten några helger på 4an- Nåt om legenden om pysslingarna? Har bara sett ett halvt avsnitt o jag kan ge mig den på att det var en mycket ung Daniel som kutade där med en högaffel eller vad det nu var- Han Heter så va? Harry Potter-  o_o

Fridens // SoP
Darkangel och Mumma
2007-12-30 @ 02:56:41
URL: http://aselli.se/

Spöregnade här.

//SoP
2007-12-30 @ 03:04:53
URL: http://sisterofpain.blogg.se

DA:exakt-i två dygn nu-o vinden har bråttom. *urs*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0