Två av oss- ?

A på två ställen  LillaKatt är StörreKatt o uppskattar mitt nya datorbord- för Var har man sina katter om inte på bordet/en -- eller i sängen o på bokhyllan o köksbänken o i garderoben o på badrumsmattan o i tvättstället- I fönstret o i soffan o i fåtöljerna o under soffan o på kattpinnen/pinnarna o mitt i hallen så man står på örona o bakom en vid köksbänken så man hoppar högt  vid steg bakåt...  Och hängande i morgonrockarna som hänger bakom sovrumsdörren - bl. a. Bara som några exempel. 

//SoP  
Anonym
2006-10-27 @ 15:34:09

Försöker komma på något ställe du missat men...du har nog fått med de flesta! Fast, för min del, Lillan älskar ju att göra rusningar förbi mig i duschen i källaren o skrämma vettet ur mig, - det lilla som finns kvar...

SoP
2006-10-27 @ 18:37:11
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Vett? har man sånt ?

Anonym
2006-10-30 @ 02:19:29

Nej.......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0